Pistolet
M.-V. Bergmann
Sculpture, détails, usure, textures, éclairage, rendu de l’ensemble… permettent la compréhension d’un objet. La qualité du travail de l’étudiant, son soin pour la vraisemblance vont donner son côté hyper réaliste. Une fois modélisé, l’objet peut être présenté sous tous les angles de vue.
3D Animation
& Immersion
5 years to create immersive experiences
The 3D Animation & Immersion program prepares students for careers in the 3D field. Their expertise can then be put to good use in video games, animated films, cinema, culture, advertising, architecture, healthcare…
Find out more about our programs in 3D & VFX AnimationOther projects
See all projectsInventor's delirium
Julie Saguin, Sacha Garcia, Brendan Richer, Laura Bennoin
2024
Ssyba
Emma Lepuil - Elsa Mailhan - Owein Pourre - Jade Ribeiro - Thomas Samazan - Louise Vallex
Promotion 2020
Animation 3D & Immersion Program - Years 2 & 3
Station de métro Retropunk
Clément Chamard
2022
Animation 3D & Immersion Program - Years 4 & 5
Battle Chess
A. Paccica
Promotion 2018
Animation 3D & Immersion Program - Years 2 & 3
Pand’Agent
A. Sanchis
Promotion 2020
Animation 3D & Immersion Program - Years 2 & 3
Chamelot
C. Magnier, T. Meuzeret, F. Guilbault et P.-A. Renou
Promotion 2015
Animation 3D & Immersion Program - Years 2 & 3
Big Battle BRASSART 2024 - Catégorie « IA »
Arthur HO WAN - Bordeaux
2024
Architecture 3D
Travaux de groupe
Animation 3D & Immersion Program - Years 2 & 3
Amnios - A world in a lava lamp
Audrey Lacolonge
Promotion 2022
Animation 3D & Immersion Program - Years 4 & 5