Mac x Harley Quinn
Gaëlle Perrocheau
Collaboration fictive entre la marque MAC et le personnage Harley Quinn
Brief : À partir d’une marque de votre choix et d’une personnalité qui lui correspondrait, créez l’identité d’un produit ainsi que son packaging et sa mécanique. L'objectif ? Réussir l’association en étant pertinent et audacieux, proposer une identité et une ligne graphique originale, marquée !
Artistic direction
5 years to become a Creative Director
The aim of the Art Direction program is to train future professionals capable of creating and designing new user experiences, whether digital or physical.
Find out more about our program in Creative DirectionOther projects
See all projectsArchitecture
M. Barbeau
Promotion 2020
Creative Direction Program - Years 2 & 3
Musée
Alexandra Boscher, Florine Gallais, Quentin Guyet, Aaron Huet, et Amandine Metais
Big Battle BRASSART 2024 - Catégorie « Digital Paint »
Teddy PEREIRA - Bordeaux
2024
Euroscope
Maud Manceau, Ilona Coffre, Lucie Verneau, Paul Deschamps et Paul Schneider
Le trait d'union
Alexandra Girard, Ella Cloutour et Marie Girard
ArtPaper
N. Hadjab Khoudour
Promotion 2019
Infographics Eco-design Program
Toki Woki
Juliette Meignan
Promotion 2020
Creative Direction Program - Years 2 & 3
Ozmoz
Sandra Morfoisse
Promotion 2020
Creative Direction Program - Years 2 & 3
Datavision
Fanny, Martin, Louis et Bastien